Saturday, January 1, 2011

my koshlet

hellooo muggles! hee i dont know why this holiday i am very close to children. ghaha biasalah cucu sulung ofc cousin kecik kecik semua kan. dgn my mom yg jaga ank org. haha my life is full with children. but its okay. they are cute tho. veryyy cute.

hi my name is hamiz. i love kak Ana so much muahmuah hee. hamiz ni pelat tau well baru 4 tahun. he's the only one in the world that call me kak Ana. haha cute rite. lol i remember something funny bout him. damnly funny. 

me: hamiz, sebut coklat.
hamiz: koshlet.
me: haha ok sebut cok.
hamiz: cok.
me: lat.
hamiz: lat.
me: coklat.
hamiz: koshlet.

haha the way he said koshlet was like slang slang org putih je. haha then org semua gelakkan die, die pun ikot gelak (?) hee hamiz my cutie naughty love you too <3

No comments:

Post a Comment